Dnes trošku odlehčíme. Tématem k článku se nám stalo video – reklama jedné stěhovací firmy ze zahraničí – které přikládáme na konec příspěvku. Přišlo nám úsměvné, něco v podobném duchu, jako v našem slavném filmu Kulový blesk, kde se paní neustále chodí ptát stylem: „Nezlobte se, že obbtěžuju, ale já jsem se ještě zapomněla zeptat…“.
Kulový blesk
Než přejdeme k hlavní části článku, tak pro připomenutí ona scénka, kdy se paní jde ptát na půdičku 🙂
https://youtu.be/-BK6b9mFTYY
Když už myslíte, že máte vyhráno
Zpět k našemu videu – reklamě stěhovací firmy. Paní si objednala přestěhování svého rodinného domu. Video začíná v okamžiku, kdy je již auto naloženo a paní jen s úsměvem ve tváří hovoří na stěhováka, že má už jen poslední věc, kterou by chtěla přestěhovat. Vše berte samozřejmě s nadsázkou… K překvapení stěhováka se nejednalo o nic „menšího“ než o zahradní krb. Pokusů bylo několik a během nich si jen pracovník povzdechne, že to je lepší, než když se minule snažil přestěhovat bazén 🙂
Zkrátka, nikdy neříkejte hop, dokud nepřeskočíte. Stejně tak to je u stěhování, dokud není vše vyloženo na svém místě v cílové lokalitě, nemůžete brát stěhovací akci za ukončenou. Ta je ukončena až ve chvíli, kdy si zákazník vše zkontroluje. A týká se to všech akcí, ať už se jedná o malé či velké stěhovací akce. Poslední slovo má zákazník, ten si službu objednal a ten musí být spokojený.