Jsou firmy, které si vybírají, jaké zakázky budou dělat, které jsou pro ně snazší, výhodnější… My k tomu přistupujeme zcela jinak. Ať už nás poptáte na jakoukoliv stěhovací akci, vždy se vám snažíme vyjít vstříc a vyhovět vám. Takže ikdyž máte chalupu vysoko v horách, tak se k vám zády neobrátíme. Naopak, vše bereme jako další výzvu, s kterou si chceme poradit, jak jinak nez „bez dřiny“.
Horská stěhování jsou samostatnou kapitolou naší činnosti. Samozřejmě je velký rozdíl, když se stěhujeme v létě, nebo v zimě, kdy bývají často velmi zrádné podmínky. My jsme na tyto situace připraveni. Firma Stěhování bez dřiny disponuje potřebným vybavením i technikou, aby podobné akce proběhly bez komplikací. Pokud nás „sledujete“ pravidelně, pak víte, že základem je včasné plánování celé stěhovací akce, díky čemuž je možné odhalit případná rizika a mít tak dostatek času najít nejlepší řešení.
Stěhování hotelů a penzionů
Nestěhujeme pouze chaty a chalupy, ale klidně i celé penziony. Při plánování bereme v potaz i vaše přání a požadavky, které respektujeme. Víme, že u penzionů či hotelů, je třeba stěhovat v termínech, které mají co nejmenší vliv na chod daného zařízení. I z těchto důvodů je třeba si podobné akce zadávat s dostatečným předstihem, abychom na to byli připraveni a mohlo se stěhovat třeba i ve večerních či nočních hodinách, víkendech atp. zkrátka tak, jak je potřeba, aby akce proběhla hladce po všech stránkách.
Vracející se zákazníci
Nám se podobné akce líbí, ať už je to tím, že se pohybujeme v krásném prostředí českých hor, nebo i tím, že se jedná o akce, které zkrátka jsou odlišené oproti běžnému stěhování bytů a domů. Podobně jako tomu je třeba u zakázek, kde se stěhuje pro školy, úřady, nemocnice… Ale tím nechceme říci, že nás ostatní zakázky nebaví, tak to rozhodně není. My si zakládáme na tom, že nás naše práce baví a děláme ji rádi, tomu odpovídá i náš přístup k zákazníkům, který věříme je kladně hodnocen, alespoň to tak vidíme na základě zpětné vazby. Nikomu nepřejeme časté stěhování, ale jsme rádi, že když už taková situace nastane, že nás zákazník rovnou osloví na základě první pozitivní zkušenosti. Děkujeme.